28 Haziran 2026, Pazar
weather
29°
Ajans344 | Andırın Haberleri | Andırın Belediyesi, tüm kurumlara aşure dağıttı

Andırın Belediyesi, tüm kurumlara aşure dağıttı

Muharrem Ayı münasebetiyle Andırın Belediyesi’nde hazırlanan aşureler, ilçede bulunan tüm kurumlara dağıtılarak dayanışma örneği gösterildi.

Muharrem Ayı münasebetiyle Andırın Belediyesi’nde hazırlanan aşureler, ilçede bulunan tüm kurumlara dağıtılarak dayanışma örneği gösterildi.

Andırın Belediyesi, tüm kurumlara aşure dağıttı

Andırın Belediyesi, Muharrem Ayı münasebetiyle hazırladığı aşureleri, ilçedeki tüm kurumlara dağıtarak anlamlı bir dayanışma örneği sergiledi. Belediye tarafından düzenlenen etkinlikte, geleneksel aşure pişirme ve dağıtım programı, ilçedeki vatandaşlardan büyük beğeni topladı.

Andırın Belediye Başkanı Ahmet Sinan Gökşen, etkinlikle ilgili yaptığı açıklamada, "Muharrem Ayı, dayanışma ve paylaşma ayıdır. Biz de Andırın Belediyesi olarak bu anlamlı ayda, vatandaşlarımızla bir araya gelme ve paylaşmanın güzelliğini yaşatmak istedik. Aşure, birlik ve beraberliğin simgesidir. Tüm kurumlarımıza aşure ikramında bulunarak bu güzel bir anı yaşatıyoruz" dedi.

Belediye ekipleri tarafından yapılan aşureler, Andırın'da bulunan kamu kurumlarına, okullara, hastanelere ve sivil toplum programlarına dağıtıldı. Kurum üyeleri ve aralarında, bu anlamlı ikramlardan izleyenlerin memnuniyeti dile getirdi.

Haber: Mehmet Sepetci

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız