24 Haziran 2026, Çarşamba
weather
18°
Ajans344 | ÇEVRE | Çocuklar, ormanlık alanda temizlik yaptı

Çocuklar, ormanlık alanda temizlik yaptı

Mersin'in Silifke ilçesinde çocuklar ormanlık alanda temizlik yaptı.

Mersin'in Silifke ilçesinde çocuklar ormanlık alanda temizlik yaptı.

Çocuklar, ormanlık alanda temizlik yaptı

Tarım ve Orman Bakanlığınca 3 Mayıs'ta ülke genelinde eş zamanlı düzenlenen 'Orman Benim' kampanyası Mersin genelinde devam ediyor.

Bu kapsamda Silifke Orman İşletme Müdürlüğünce orman yangınlarına karşı duyarlılığının artırılarak, farkındalık oluşturulması amacıyla gerçekleştirilen etkinliğe öğretmenleriyle katılan çocuklar ormanlık alanda temizlik yaptı.

Kurum amirleri, işletme müdürleri ve personelleri, sivil toplum kuruluşları ile vatandaşların katıldığı etkinlikte ormanlık alanlardaki yanıcı maddeler azaltılıp, çöpler temizlendi.

Kaynak: İHA

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız