Kahramanmaraş İl Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından TÜBİTAK 4004 Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Destekleme Programı kapsamında yürütülen "Sürdürülebilir Tarım ve Yeşil Gelecek" projesi, düzenlenen kapanış programıyla tamamlandı.
Programa İl Millî Eğitim Müdür Yardımcısı Muharrem Dilipak, Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Ziraat Fakültesi öğretim üyeleri, akademisyenler, kurum temsilcileri ve öğretmenler katıldı.

Beş Gün Boyunca Teorik ve Uygulamalı Eğitim Verildi
Beş gün süren proje kapsamında katılımcılara sürdürülebilir tarım, çevre bilinci ve doğa temelli eğitimler verildi.
Teorik ve uygulamalı olarak gerçekleştirilen eğitimlerle öğretmenlerin sürdürülebilir tarım uygulamaları konusundaki bilgi ve deneyimlerinin artırılması hedeflendi.
Çevre Bilinci ve Sürdürülebilirlik Ön Planda Tutuldu
Proje boyunca gerçekleştirilen etkinliklerde çevre bilincinin geliştirilmesi, doğal kaynakların verimli kullanılması ve sürdürülebilir tarım uygulamalarının eğitim süreçlerine yansıtılması konuları ele alındı.
Katılımcılar, alanında uzman akademisyenler eşliğinde uygulamalı çalışmalar yapma fırsatı buldu.

Katılımcılara Sertifikaları Verildi
Kapanış programında projeye katılan öğretmenlere eğitimlerini başarıyla tamamlamalarının ardından sertifikaları takdim edildi.
Kahramanmaraş İl Millî Eğitim Müdürlüğü, öğretmenlerin mesleki gelişimine katkı sunan bilimsel ve çevre odaklı projelerin önümüzdeki süreçte de devam edeceğini bildirdi.