24 Haziran 2026, Çarşamba
weather
25°
Ajans344 | GENEL | Gaziantep Şehir Hastanesinde yılın ilk bebeği doğdu

Gaziantep Şehir Hastanesinde yılın ilk bebeği doğdu

Gaziantep Şehir Hastanesinde yılın ilk bebeği doğdu

Gaziantep Şehir Hastanesinde yılın ilk bebeği doğdu

 Gaziantep Şehir Hastanesinde yeni yılın ilk bebeği doğdu. Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Gaziantep Şehir Hastanesinde yeni yılın ilk bebeği doğdu. İpek ve Mehmet çiftini yürekten kutluyor, çocuklarının ülkemize ve insanlığa hayırlı bir evlat olarak yetişmesini diliyoruz. Nice, nice yeni yıllar göresin Muhammed Alparslan bebek." ifadelerini kullandı.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız