24 Haziran 2026, Çarşamba
weather
27°
Ajans344 | Kahramanmaraş Haberleri | Kahramanmaraş’ta incir ağacı ocak ayında meyve verdi

Kahramanmaraş’ta incir ağacı ocak ayında meyve verdi

Kahramanmaraş’ın Türkoğlu ilçesinde, kış aylarında meyve veren bir incir ağacı, yerel halkı şaşırttı.

Kahramanmaraş’ın Türkoğlu ilçesinde, kış aylarında meyve veren bir incir ağacı, yerel halkı şaşırttı.

KAYNAK: İHA
Kahramanmaraş’ta incir ağacı ocak ayında meyve verdi

Yeşilyöre Mahallesi'nde bulunan bu incir ağacı, soğuk hava koşullarına rağmen meyve vermeye devam etti. Normalde yaprak döken ve soğuğa dayanıksız olan incir ağacının bu davranışı, mahalle sakinlerini hayrete düşürdü.

Vatandaşlar, Ocak ayında ağaçtan taze incir toplayıp yediklerini belirterek, bu durumun onlar için büyük bir sürpriz olduğunu ifade ettiler. Yağmur sonrası yapraklarını döken ağacın, meyve vermeye devam etmesi dikkat çekici bir doğa olayı olarak kaydedildi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız