27 Haziran 2026, Cumartesi
weather
25°
Ajans344 | Kahramanmaraş Haberleri | Kahramanmaraş’ta toplu ulaşıma zam geldi!

Kahramanmaraş’ta toplu ulaşıma zam geldi!

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi'nin Ulaşım Koordinasyon Merkezi Başkanlığı, toplu ulaşıma zam yapıldığını duyurdu.

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi'nin Ulaşım Koordinasyon Merkezi Başkanlığı, toplu ulaşıma zam yapıldığını duyurdu.

Kahramanmaraş’ta toplu ulaşıma zam geldi!

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi'nin Ulaşım Koordinasyon Merkezi Başkanlığı (UKOME), şehirde toplu ulaşım ücretlerine zam yapıldığını duyurdu. UKOME tarafından yapılan açıklamada, artan maliyetler ve ekonomik koşullar göz önünde bulundurularak, toplu taşıma hizmetlerinin sürdürülebilirliğini sağlamak amacıyla böyle bir kararın alındığı belirtildi.

Yeni alınan zam kararı sonrası tam bilet 13,5 TL, indirimli bilet 7,5 TL, tek kullanımlık kart 20 TL, aktarma ücreti 5,5 TL oldu. Bunun yanında kredi kartı ile binişler ise 15 TL oldu.

Haber: Metehan Nazlı

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız