23 Haziran 2026, Salı
weather
31°
Ajans344 | Kahramanmaraş Haberleri | Kuzey İlçelerin Katı Atık Sorununu Çözecek Tesisin İnşası Sürüyor

Kuzey İlçelerin Katı Atık Sorununu Çözecek Tesisin İnşası Sürüyor

Büyükşehir Belediyesi tarafından kuzey ilçelere kazandırılan Entegre Katı Atık Tesisi’nin inşası büyük bir hızla sürerken proje ortaklarından Dünya Bankası ve İ...

Büyükşehir Belediyesi tarafından kuzey ilçelere kazandırılan Entegre Katı Atık Tesisi’nin inşası büyük bir hızla sürerken proje ortaklarından Dünya Bankası ve İ...

Kuzey İlçelerin Katı Atık Sorununu Çözecek Tesisin İnşası Sürüyor
Yeni Kahramanmaraş’ın imar ve inşası noktasında Başkan Fırat Görgel öncülüğünde tüm alanlarda yatırımlarını artırarak sürdüren Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, daha yeşil ve temiz bir Kahramanmaraş için çevreci yatırımlarına da devam ediyor.
Bu kapsamda Büyükşehir Belediyesi, Dünya Bankası ve İller Bankası iş birliğiyle hayata geçirilen Kuzey İlçeler Entegre Katı Atık Tesisi’nin inşası büyük bir hızla sürüyor. %95 hibe ile şehre kazandırılan tesisin tamamlanıp hizmete alınmasıyla birlikte Afşin, Ekinözü, Elbistan, Göksun ve Nurhak’ın uzun yıllardır süregelen katı atık bertaraf sorununu çözüme kavuşturulacak. Toplam 685 Milyon TL’lik yatırımla hayata geçirilen tesisin 2025 yılı sonuna kadar tamamlanması hedefleniyor.
Projede Gelinen Son Durum Değerlendirildi
Toplam 5 ilçeye hizmet verecek Entegre Katı Atık Tesisi’nin inşası sürerken proje ortaklarından Dünya Bankası ve İller Bankası yetkilileri, Afşin’de tesisin inşa edildiği alanı ziyaret ederek çalışmaları yerinde inceledi. Proje kapsamında yerinde rehabilitasyonu yapılan Elbistan vahşi depolama sahasını da ziyaret eden ekipler, çalışmalara ilişkin son bilgileri aldı. Saha ziyaretlerinin ardından Dünya Bankası ve İller Bankası yetkilileri ile Büyükşehir Belediyesinde istişare toplantısı yapılarak projede gelinen duruma ilişkin değerlendirmelerde bulunuldu.
Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız