Kahramanmaraş-Gaziantep Otoyolu'nun Narlı mevkisinde seyir halindeki bir tırda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. Çekici kısmından yükselen alevleri fark eden sürücü, aracı emniyet şeridine çekerek durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi.
İhbar üzerine bölgeye Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri sevk edildi.
Alevler Yol Kenarındaki Araziye Yayıldı
Rüzgarın etkisiyle kısa sürede büyüyen yangın, otoyol kenarında bulunan kuru otların tutuşmasına neden oldu. Alevler, yol kenarındaki araziye sıçrayarak çevrede kısa süreli paniğe yol açtı.
İtfaiye ekipleri, hem tırda çıkan yangına hem de araziye yayılan alevlere eş zamanlı müdahalede bulundu.
Yangın Büyümeden Kontrol Altına Alındı
Ekiplerin yoğun çalışması sonucunda tırdaki yangın ile arazi yangını daha fazla büyümeden kontrol altına alındı. Söndürme çalışmalarının ardından bölgede yeniden alevlenme ihtimaline karşı soğutma çalışmaları gerçekleştirildi.
Yangın nedeniyle tırda büyük çapta maddi hasar meydana gelirken, çevredeki alanın daha fazla zarar görmesi önlendi.
Olayda herhangi bir yaralanma veya can kaybı yaşanmadığı öğrenildi. Yetkililer, yangının çıkış nedeninin belirlenmesi amacıyla inceleme başlatırken, olayla ilgili soruşturmanın sürdüğü bildirildi.