24 Haziran 2026, Çarşamba
weather
18°
Ajans344 | Asayiş | Kahramanmaraş’ta uyuşturucu satıcıları enselendi

Kahramanmaraş’ta uyuşturucu satıcıları enselendi

Kahramanmaraş’ın da içerisinde bulunduğu 15 ilde “NARKOGÜÇ-49” Operasyonu gerçekleştirildi.

Kahramanmaraş’ın da içerisinde bulunduğu 15 ilde “NARKOGÜÇ-49” Operasyonu gerçekleştirildi.

Kahramanmaraş’ta uyuşturucu satıcıları enselendi

Uyuşturucu madde imalatçılarına ve bunların satışını yapanlar ile sokak satıcılarına yönelik 15 ilde düzenlenen “NARKOGÜÇ-49” Operasyonlarında 1 ton 110 kilo uyuşturucu madde ele geçirildi.

Kahramanmaraş İl Jandarma Komutanlığınca yapılan operasyonda muhtelif miktarda metamfetamin ele geçirilirken 46 sokak satıcısı yakalandı.

Operasyonlar hakkında açıklama yapan İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, “Operasyonu gerçekleştiren Ankara Cumhuriyet Başsavcılığımızı, kahraman Jandarmamızı ve Gümrük Muhafaza ekiplerimizi tebrik ediyorum. Ülkemizin dört bir yanında zehir tacirlerine karşı operasyonlarımız kararlılıkla devam edecek” dedi.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız