25 Haziran 2026, Perşembe
weather
33°
Ajans344 | Asayiş | Motosiklet sürücülerine ceza yağdı

Motosiklet sürücülerine ceza yağdı

Antalya'nın Alanya ilçesinde polis ve jandarmanın yaptığı denetimlerde yürüyüş yolları üzerinde yaya trafiğini tehlikeye düşüren 46 motosiklet sürücüsüne toplam...

Antalya'nın Alanya ilçesinde polis ve jandarmanın yaptığı denetimlerde yürüyüş yolları üzerinde yaya trafiğini tehlikeye düşüren 46 motosiklet sürücüsüne toplam...

Motosiklet sürücülerine ceza yağdı

Alanya İlçe Jandarma Komutanlığı ve Alanya İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, 02-03 Eylül 2024 tarihlerinde çarşı merkezi, sahil kesimleri, İskele ve Damlataş bölgelerinde trafiğe kapalı alanlarda denetim uygulamaları gerçekleştirdi.
Yapılan denetimlerde, yürüyüş yolları üzerinde yaya trafiğini tehlikeye düşüren 46 motosiklet sürücüsüne toplam 108 bin 209 TL cezai işlem uygulandı. Bu denetimlerin, halkın güvenliğini artırmak ve trafiği düzenlemek amacıyla yapıldığı bildirildi.

Kaynak: İHA

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız