23 Haziran 2026, Salı
weather
26°
Ajans344 | ÇEVRE | Ormanlık alanda bırakılan çöpleri temizlediler

Ormanlık alanda bırakılan çöpleri temizlediler

Kahramanmaraş’ta vatandaşların piknik sonrası ormanlık alanda bıraktıkları atıklar temizlendi.

Kahramanmaraş’ta vatandaşların piknik sonrası ormanlık alanda bıraktıkları atıklar temizlendi.

Ormanlık alanda bırakılan çöpleri temizlediler

Kahramanmaraş İstiklal Üniversitesi akademik personeli ve öğrencileri Gençlik ve Spor Bakanlığı Gençlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Tarım ve Orman Bakanlığı Orman Genel Müdürlüğü iş birliğiyle gerçekleştirilen “Orman Temizliği” etkinliğinde ormanlık alanda bıraktıkları atıkları temizledi.

Etkinlik kapsamında üniversiteli gençler, şehir merkezine yakın ormanlık alanda bir araya gelerek uzun süredir atıl durumda olan çöpleri topladı. Plastik şişeler, poşetler, ambalaj atıkları gibi doğaya zarar veren birçok materyal, gençlerin özverili çalışmaları sayesinde temizlendi.

Etkinliğe katılan öğrenciler ise, doğaya sahip çıkmanın önemini belirterek, bu tür etkinliklerin düzenlenmesinden duydukları memnuniyeti dile getirdiler.

Kahramanmaraş İstiklal Üniversitesi'nin bu anlamlı çalışması, çevre bilinci konusunda farkındalık yaratması ve diğer kurumlara örnek olması bekleniyor.

Haber: Mehmet Sepetci

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız