reklam
09 Haziran 2026, Salı
weather
20°
Ajans344 | Kahramanmaraş Haberleri | "6 Şubat Kahramanmaraş Depremi Sağlık Disiplinler Afet Sempozyumu" düzenlendi.

"6 Şubat Kahramanmaraş Depremi Sağlık Disiplinler Afet Sempozyumu" düzenlendi.

Yasim: "Bu Sempozyum, gelecekteki olası depremler için herkese bir yol gösterici olacaktır" şeklinde konuştu

Yasim: "Bu Sempozyum, gelecekteki olası depremler için herkese bir yol gösterici olacaktır" şeklinde konuştu

KAYNAK: ajans344

Kahramanmaraş'ta, KSÜ Tıp Fakültesi konferans salonunda "6 Şubat Kahramanmaraş Depremi Sağlık Disiplinler Afet Sempozyumu" düzenlendi. Sempozyum, koordinasyon ve acil müdahale konularını ele aldı. Rektör Alptekin Yasim, ajans344 mikrofonlarına değerlendirmelerde bulundu.

Yasim, "Tabii ki, 6 Şubat çok kötü bir gündü. Özellikle hastanede yaşananlar da şehirdeki zorlukları artırdı. Ancak, bu şehrin tek ayakta kalan büyük hastanesi olarak, çok iş düştüğünü söyleyebilirim. Arkadaşlarımız çok cansiparane bir şekilde çalıştılar. Bu sempozyum iki gün sürecek ve her branştan, her bölümden arkadaşlarımızın deprem sırasında neler yaptığını veya yapılması gerekenleri değerlendireceğiz. Belki yaptıklarımızı, başardıklarımızı ya da başaramadıklarımızı tartışacağız. Bu, gelecekteki olası depremler için herkese bir yol gösterici olacaktır" şeklinde konuştu.

Muhabir: Sıddık Eryiğit

Kamera: Mehmet Sepetci

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız