26 Haziran 2026, Cuma
weather
19°
Ajans344 | Kahramanmaraş Haberleri | Bitkin halde bulunan leylek korumaya alındı

Bitkin halde bulunan leylek korumaya alındı

Kahramanmaraş'ta bitkin halde bulunan leylek tedavisi yapılmak üzere yetkililere teslim edildi.

Kahramanmaraş'ta bitkin halde bulunan leylek tedavisi yapılmak üzere yetkililere teslim edildi.

KAYNAK: İHA
Bitkin halde bulunan leylek korumaya alındı

Kahramanmaraş’ın Elbistan ilçesindeki esnaf Yaşar Günalmış, sıcaktan bitkin düşen bir leylek buldu. Zorlukla yakaladığı leyleğin durumunu ekiplere bildirmesi üzerine Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü ekipleri leyleği teslim aldı.
Koruma altına alınan leylek, tedavisinin ardından tekrar doğaya salınacak.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız