“BAŞARI SADECE KARNE DEĞİL, ERDEMLİ BİREY OLMAKTIR”
Kahramanmaraş İl Millî Eğitim Müdürü Turan Akpınar, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla yayımladığı mesajda, tüm eğitim camiasına teşekkür etti. Öğrencilere seslenen Akpınar, karnelerin gösterilen emeğin bir değerlendirmesi olduğunu belirterek, “Asıl başarı; öğrenmeye olan ilginizi canlı tutmanız, kendinizi sürekli geliştirmeniz, değerlerine bağlı, vicdanlı ve erdemli bireyler olarak yetişmenizdir” ifadelerini kullandı. Öğrencilere tatil dönemini kitap okuyarak ve sosyal faaliyetlerle değerlendirmeleri tavsiyesinde bulundu.
“EĞİTİMİN EN GÜÇLÜ PAYDAŞI AİLEDİR”
Velilere çocuklarının eğitim yolculuğunda gösterdikleri sabır ve iş birliğinden dolayı teşekkür eden İl Müdürü Akpınar, aile desteğinin akademik ve kişisel gelişimdeki önemine vurgu yaptı. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nin önemine değinen Akpınar, öğretmenlerin fedakârca yürüttüğü rehberlik çalışmalarının her türlü takdirin üzerinde olduğunu belirtti.
GEÇMİŞE SAYGI VE GELECEĞE İNANIŞ
Mesajında eğitim camiasını üzen kayıpları da anımsatan Turan Akpınar, şunları kaydetti: “Geride bıraktığımız eğitim öğretim yılı içerisinde eğitim camiamızı derinden sarsan acılar da yaşadık. Ebediyete irtihal eden kıymetli öğretmenimizi ve evlatlarımızı rahmetle yâd ediyor, ailelerine sabır diliyorum. Aziz hatıraları daima gönüllerimizde yaşayacaktır.” Kahramanmaraş eğitim ailesi olarak birlik ve beraberlik içinde çalışmaya devam edeceklerini belirten Akpınar, tüm yönetici, öğretmen, personel, veli ve öğrencilere sağlıklı bir tatil diledi.