24 Haziran 2026, Çarşamba
weather
31°
Ajans344 | Kahramanmaraş Haberleri | Kursiyerler atıklardan sergi açtı

Kursiyerler atıklardan sergi açtı

Kahramanmaraş’ta Dulkadiroğlu Halk Eğitim Merkezinde eğitim gören kursiyerler Sıfır Atık Projesi kapsamında atıklardan oluşan malzemelerden sıfır atık sergisi a...

Kahramanmaraş’ta Dulkadiroğlu Halk Eğitim Merkezinde eğitim gören kursiyerler Sıfır Atık Projesi kapsamında atıklardan oluşan malzemelerden sıfır atık sergisi a...

Kursiyerler atıklardan sergi açtı

Kahramanmaraş'ta Dulkadiroğlu Halk Eğitim Merkezi kursiyerleri, Sıfır Atık Projesi kapsamında atık malzemelerden oluşturdukları eserlerle bir sergi açtı. Sergiye vatandaşlar yoğun ilgi gösterirken, kursiyerler de geri dönüşümün önemini ve atıkların değerlendirilmesi konusunda bilgiler verdi.

Sergide, pet şişelerden yapılan çöp kutuları, kağıt bardaklardan yapılan avizeler, kullanılmayan mobilyalardan yapılan meyvelikler gibi birçok farklı eser yer aldı. Kursiyerler, eserleri yaparken hayal güçlerini kullanarak hem estetik hem de işlevsel ürünler ortaya çıkardılar.

Sergiye katılan vatandaşlar da kursiyerlerin eserlerini beğenerek tebrik ettiler. Vatandaşlar, atıkların geri dönüştürülerek değerlendirilmesinin önemini vurgulayarak, bu tür projelerin çoğalması gerektiğini dile getirdiler.

Sıfır Atık Projesi kapsamında düzenlenen bu sergi, atıkların değerlendirilmesi ve geri dönüşümün önemi konusunda farkındalık yaratmayı amaçlıyor. Sergi, 3 Haziran taribine kadar Dulkadiroğlu Halk Eğitim Merkezi'nde ziyarete açık olacak.

Haber: Mehmet Sepetci

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız