11 Haziran 2026, Perşembe
weather
27°
Ajans344 | Kahramanmaraş Haberleri | "Sesimi duyan var mı?"

"Sesimi duyan var mı?"

Kahramanmaraş merkezli 6 Şubat depremlerinin üzerinden 1 yıl geçti. Ebrar Sitesi'nin önünde anma yapıldı

Kahramanmaraş merkezli 6 Şubat depremlerinin üzerinden 1 yıl geçti. Ebrar Sitesi'nin önünde anma yapıldı

KAYNAK: İHA

Kahramanmaraş merkezli 6 Şubat depremlerinin üzerinden 1 yıl geçti. Merkez üssü Pazarcık ve Elbistan ilçeleri olan depremlerden 11 ilde yüzbinlerce insan etkilenmişti. Depremde simge yerlerde olan Ebrar Sitesi'nde dua edilip camilerden selalar okundu. Anma yerinde vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. "Sesimi duyan var mı?" bağırıldı.

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız