KAHRAMANMARAŞ’IN HENTBOLDE BÜYÜK BAŞARISI
Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü bünyesinde çalışmalarını sürdüren Kahramanmaraş hentbol takımları, büyük bir başarıya imza attı. Karaman’da gerçekleştirilen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Hentbol 1. Etap grup müsabakalarında sahaya çıkan kız ve erkek takımlarımız, rakiplerini geride bırakarak büyük bir özveriyle mücadele etti.
HEDEF TÜRKİYE ŞAMPİYONLUĞU
Müsabakalar boyunca gösterdikleri disiplinli oyun ve yüksek performansla dikkat çeken temsilcilerimiz, grubunu şampiyon olarak tamamlamayı başardı. Bu sonuçla birlikte Türkiye Yarı Final Şampiyonası’na gitme hakkı kazanan takımlarımız, Kahramanmaraş’a büyük bir gurur yaşattı. Sporcuların başarısı, kentte spor camiası tarafından büyük bir sevinçle karşılandı.

YARI FİNAL HEYECANI BAŞLIYOR
Şimdi tüm gözler Türkiye Yarı Final Şampiyonası’na çevrilmiş durumda. Gruplarından lider olarak çıkmanın moralini yaşayan sporcularımız, yarı final hazırlıklarına hız kesmeden devam ediyor. Genç hentbolcularımızın hedefi ise yarı finalde de aynı başarıyı göstererek Türkiye Şampiyonası’na adını yazdırmak.